۲ پاسخ

واکسن زیاد سختی نیست برادخترمن خوب بود شکرخدا ایشالله براشمام سبکه

روز اول که می زنی پاش درد می‌کنه باید کمورس سرد بذاری پاراکید هر ۴ ساعت ممکنه اسهال شه روز دوم کمپرس گرم پاراکید هر ۶ ساعت درد نداره دیگه خیلی ولی ممکنه استفراغ کنه یکم، تا سه چهار روزم یکم غرغرو و بد قلق میشن احتمالا ویروس‌ تو بدنشون اذیت می‌کنه ممکنه شیرم کمتر بخوره

سوال های مرتبط

مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی