۵ پاسخ

منم امروز ۴ روزه خیلی ضعیف شده بود امروز کلا نداشتم تاحالا

بیکار و تنبل باش و استراحت کن.چیزایی که دوست داره بخور ببین چی میشه

عزیزم بعضی روزها طبیعیه منم اینجوری هستم

خب شاید توی تحرک بودی متوجه حرکاتش نشدی..بعدغذا وتنقلات چجوری بود حرکاتش؟اونارم میخوری تغییری نمیکنه

گاها کم‌میشه نگران نباشید من الانشم بعضی روزا کمه بعضی‌روزا خوبه سونو اینام رفتم‌مشکلی نبوده

سوال های مرتبط