مامانا
حریره بادوم چجوری درست میکنن

۳ پاسخ

بادوم رو بزار خیس بخوره ۱۰ دقیقه با ابجوش بعد زیر آب سردبگیر پوستشو بکن به یه ذره آب یا شیربا یه ذره آبجوش بنداز تو آسیاب تا یکدست بشه بعدسه چهارم شیراگه حساسیت نداره وگرنه اب رو با نصف کمتر قاشق چایخوری آردبرنج بزار بپزه موقع جوشیدن بادوماروبریز واگه حساسیت پروتئین گاوی نداره یه ذره کره هم بزن

دوقاشق مربا خوری آرد برنج ی نصف قاشق مرباخوری بادوم خیسونده و آسیاب کرده و یکم آب جوشیده چن دقیقه جوش بخوره زیاد قوااام نیاد

من چن تا بادوم میندازم تو اب داغ نرم میشه پوستشو میکنم با چای صاف کن پشتش حالت رنده میکنم بعد با آرد برنج فرنیش میکنم

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۰ ماهگی
مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 مامان ســـاراےِ‌مـن🎀 ۵ ماهگی
مامان مامان مهسا مامان مامان مهسا ۷ ماهگی
مامان فرشته کوچولو🥹 مامان فرشته کوچولو🥹 ۱ سالگی
مامان نازگلی🧚‍♀️ مامان نازگلی🧚‍♀️ ۱ سالگی
مامان دخترای قشنگم مامان دخترای قشنگم ۱۲ ماهگی
مامان تیاراغلامی مامان تیاراغلامی ۱ سالگی
مامان 💞جوجه صورتی💞 مامان 💞جوجه صورتی💞 ۱۴ ماهگی