وقتی بره مدرسه نصف هم کلاسیاشون اسمشون پناهه
اسم قشنگیه ولی دیگه بیش از حد زیااااد شده
هرکی میفهمه بچه اش دختره سریع میگه پناه🫠
فک کنم برن مدرسه نصف بیشتر کلاس پناه باشن
خیلی زیاد شده دیگه همه میزارن پناه اسمای قشنگ با معانی قشنگ ترم هست
همسر منم میگه ولی من موافق این اسم نیستم فقط چون خیلی رایج شده
از اون اسم ها شده ک اگری پناه بگی کل کلاس میگن بله
اسمش خوبه ولی خیییلی زیاد شده ب نظرم
نه قشنگ نیست ولی سلیقه ایه
آره عزیزم من میخوام بذارم درسته زیاد هس اسمش ولی مهم آوا و معنی قشنگشه که یا فامیلیش خوب میشه برای من
اسم پندار هم برای پسر من انتخاب کردم که نی نی دختر شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.