خونما اسم پناه خوشگله بزارم اگه نینیم دختر باشه

۸ پاسخ

وقتی بره مدرسه نصف هم کلاسیاشون اسمشون پناهه

اسم قشنگیه ولی دیگه بیش از حد زیااااد شده
هرکی میفهمه بچه اش دختره سریع میگه پناه🫠
فک کنم برن مدرسه نصف بیشتر کلاس پناه باشن

خیلی زیاد شده دیگه همه می‌زارن پناه اسمای قشنگ با معانی قشنگ ترم هست

همسر منم میگه ولی من موافق این اسم نیستم فقط چون خیلی رایج شده

از اون اسم ها شده ک اگری پناه بگی کل کلاس میگن بله

اسمش خوبه ولی خیییلی زیاد شده ب نظرم

نه قشنگ نیست ولی سلیقه ایه

آره عزیزم من می‌خوام بذارم درسته زیاد هس اسمش ولی مهم آوا و معنی قشنگشه که یا فامیلیش خوب میشه برای من
اسم پندار هم برای پسر من انتخاب کردم که نی نی دختر شد

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دوقلوها👧👧 مامان دوقلوها👧👧 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پناه هانا هنا مامان پناه هانا هنا ۶ ماهگی
مامان ابرا خانوم🥹🫀 مامان ابرا خانوم🥹🫀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هانیسا🩷😍 مامان هانیسا🩷😍 ۸ ماهگی
مامان فندوق 😀 مامان فندوق 😀 هفته بیست‌وسوم بارداری