۵ پاسخ

فعلا نگرفتیم جنگ شد کلا همه جا تعطیل شد عید شد موند

جشن کوچیک خودمونی تو خونه براش گرفتم ۱۰ نفر مهمون داشتم

تصویر

جشن نگرفتیم عزیزم
براش اش پختیم و پخش کردیم.

این جشن دندونی پسر من بود
ی جشن خیلی ساده و خودمونی طور

تصویر

کیک دندونی پسرم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان نیهان 🩷 مامان نیهان 🩷 ۱۳ ماهگی