کیااخرین پریودشون بهمن بوده وباردارن

۱۷ پاسخ

سلام من ۲۱ روزه تاخیر دارم تا حالا سابقه ندلشتم حتی یکبار
سوم و دهم و بیستم بی بی زدم سوم هاله داشت دهم هاله داشت بیستم هیچی کمر درد بشدت دارم گاهیم حالتای پریودی کت میگم الان میشم و ترشح سفید رنگ .... کسی بوده با ۲۰ روز و بی بی منفی آزمایشش مثبت بشه؟؟
#بارداری
#حامله
#بی بی چک
#تاخیر پریود
#بارداری
#بارداری

مامانی گل برای منم دعا کنید بتا بدم باردار باشم

منم ۲۰ بهمن بودم ولی هنوزم پریود نشدم آز هم نرفتم

من ۲۴ بهمن

من ۱۵ بهمن

من شیش بهمن

من۱۵ بعهمن

من پریودیم 30بهمن بوده الان دو روزه فهمیدم باردارم

من اخرین پریودم سوم بهمن🌱

من 9بهمن
الانم باردارم

من آخرین پریودیم 14بهمن بود بعدش اقدام کردم الآنم باردارم بی حالم حوصله ندارم کار کنم ی وقت هایی حالت حالت تهو دارم

من من

ن آخرین پریودم ۳ بهمن بود🥰

من ۱۰ بهمن بودم

من ۲۰بهمن بود

من✋

من ۷ بهمن شدم دیگه تا الان خیرسرم پریود نشدم 🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠

سوال های مرتبط

مامان اولی🍒 مامان اولی🍒 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان زیزی مامان زیزی هفته بیست‌ونهم بارداری