۴ پاسخ

پسر من تا ۲ همگی تقریبا بعد هر شیر دفع داشت الان شده روزی یک تا دو بار بعضی وقتا یک روز در میون

پسرم شیرخشک میخوره روزی یک بار یا یک روز در میون دفع داره .

دختر من روزی یه بار پی پی میکنه ینی مشکل داره

ولا مال ما همچنان زیاده 😁

سوال های مرتبط

مامان نیهان🐻🤎 مامان نیهان🐻🤎 ۳ ماهگی