۳ پاسخ

دکترم میگفت با انگشت بزن.

باید نصفش بره داخل ،کامل نزاری داخل کیسه ابو پاره میکنی

اپلیکاتور رو تا آخر فرو کردی؟!

سوال های مرتبط

مامان دیانا💓 مامان دیانا💓 ۸ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۸ ماهگی