به من که ۱۹هفتم میگن 🙄
به منم همین میگفتن
ولی خداروشکر سونو وزن که رفتم عالی بود وزن بچه م
اصلا نگران نباش
وارد ماه ۸ هم بشیم شکمم بزرگ میشه
مهم نیست تو سونو آنومالی اندازه گیری میکنن قد و وزنو در واقع تو همه سونو ها اندازه گیری انجام میشه اگه دکترت گف غیرطبیعیه حساس شو وگرنه ک مردم حرف زیاد میزنن
بمنم میگن زیاددددددددددد
شکم ندارم صاف
والا سمت ما برعکسشو میگن 🤦🏻♀️من از قبل تپل بودم الان شکمم خیلی بزرگه هرکی میبینه از اطرافیان میگه زنای چاق بچه های ریزه میزه ب دنیا میارن و بچت ریزه میزه میشه و از این چرت و پرتا
اصلا اهمیت نده دایورت کن همرو
کی میشه مردم دهنشونو ببندن خدا میدونه😒
امروز مادرشوهرم گفت اخه من تو لباس بیرون معلوم نیست ک حامله ام
منم ماه ۹هستم شکم ندارم
دقیقا ب منم از اول میگفتن😂
نبابا منم ماه اخرمه هرکس میبینه میگه شکمت کو ولی وزن بچه ام خوبه اکثرا مامانا الان کم سن و سالن و لاغر بخاطر اون زیاد معلوم نمیشه
وزن بچه ربطی ب شکم نداره
اه اه
بدم میاد ازین ادمایی ک حتما باید ت هرچیزی نظر بدن
حرف نزنن انگار کسی میگه ت لالی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.