پماد اسکازین مخصوص پوشک بگیر خیلی.زود خوب میشه ایرانی هم هست گرون نیست
آردن بزن
ببین دختر منم همینجور شده بود افتضاح بود ازش به حدی بود ک نمیتونست روی باسنش بخابه بیشتر از ۱۰ تا پماد خریدم هیچکدوم فایده نداره روغن حیوانی اصل پیدا کن هربار بزن بزار باز باشه پوشکش نکن یا پوشک ی سایز بزرگتر بگیر من اینکارو کردم سایز ۴ گرفتم توی دوروز خوب خوب شد
اردن در زرد که روغن ماهی داره عالیه
papanoهم عالیه
کلوتریمازول موضعی بزن دکتر ب دختر من اینو داد سودو کرم هم بزن
ببین این بچه ادرار و مدفوعش بخاطر دندون میسوزونه پس باید خیلی سریع تعویضش کنی حتی یک دقیقه هم نباید معطل کنی کالاندولا عالیه ضمنا بدون پوشکم میتونی بذاریش
کالاندولا رو یه لایه زخیم بزن قشنگ دو بار بزنی کامل خوب میشه
زینک بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.