۱۱ پاسخ

نه نه
فقط لطفاً برو کرم سوختگی آردن بخر توش روغن کبد ماهی داره
سر کرم زرد هست
فقط همونو زیاد بزن رو همون قسمت پوشک کن
چیز دیگه نزن فقط همون خوب می‌کنه
کالاندولا رو خیلیا اثر نداره

سودوکرم

پماد کلوتریمازول ۱ درصد استعمال خارجی اندازه یه نخود روزی سه بار پماد زینک ۲۵ درصد هربار بعد از تعویض پوشک یه لایه ضخیم
فقط بعد مدفوع بشور اگه ادرار بود فقط با دستمال مرطوبی که با آب شستی ضربه ای تمیز کن بعدش کامل با یه دستمال نرم خشک کن کلوتریمازول بزن یک دقیقه اجازه بده جذب بشه بعدش زینک
عالیه این دوتا

من فقط پودر سوختیاشو خوب میکنه حتی اگ خیلی شدید باشه انواع پمادا رو زدم تاثیر نداشته

پماد ریکاو

روغن زیتون با سفیده تخم مرغ قاطی کن روز دوبار بزن پوشکشم نکن

روغن نباتی اگه جواب رده عالیهههه از من ک میزنم خوب میشه

کالاندولا یه لایه ضخیم بزن و مرتب با هر تعویض بزن
اب رو آتیش

کالاندولا

پماد ان ان
کالاندولا
پماد ویتامین آ چشمی

میتونی از روغن بادام اینا هم استفاده کنی

روغن حیوانی یا روغن نباتی
پماد اردن خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۱ سالگی