منم انقد دلم میگیره فک میکنم خیلی تنهام کسی درکم نمیکنه کلا گذشته یادم میاد که حالم خوب بود الان انگار افسرده شدم امیدوارم بعد زایمان خوب شم
عزیزم منم دلم میگیره ولی بی دلیل نیست همش واسه تو غربت بودنو تنها بودنه واسه اینه که مادر ندارم بیاد پیشم برام دلگرمی باشه خواهرام دورن کسی دورو برم نیست استرس دارم کسی نیس بیاد بیمارستان پادارم بشه 😢😭
اره خیلی دلم گرفته ، مثل دوران قبل پریود حالم روحیم خوب نیست
ارههههههههههه
آره دقیقا هرچقدر هم دارم میرم جلو دلنازکتر میشم😑
ارههههه مخصوصا وقتایی که شیاف پروژسترون میزارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.