من دخترم به دنیا اومد ۳۱۰۰بود ۲ماهگی شد ۵۷۰۰.بستگی به شیر مادر و خواب بچه داره اگه میخواید شیرتون خوب بشه روغن زرد بخورید و ماکارانی و دلستر
منم وزنش همینه همش استرس دارم نکنه کم باشع چون شیر کم میخوره
من پسرمدنیا اومد ۲۶۰۰بود الان ۲ماهگی بردمش واکسن ۵۴۰۰بود
به وزن تولدش بستگی داره الان وزن دختر من ۵۵۰۰میگن کمه
بستگی به وزن تولد داره
وزن دختر منم اونجوریه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.