عزیزم بهتره که مواد قندی رو محدود کنید چون ممکنه قند رو بالا ببره.
ممکنه حرکات جنین کمتر بشه که نبتید نگران بشید، ولی بهتر هست حرکاتش رو بشمرید.
اگر حرکات خیلی کمشده بودن بهتره nst ازتون بگیرن.
اگر بخاطر بتا بستری بشید که خودشون چک میکنن و اگر نه به نظرم دو روز بعد از دوز دوم nst بدید.
آب ومایعات زیاد مصرف کند،قند رو کنترل کن و خوراکی های قند دار نخور اصلا چون با آمپول قندت بالا میره من روز اول لرزکردم از روز دوم تب داشتم طبیعیه هرحالتی داشته حرکت بچه هم کم میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.