من الان ۳هفته اس درد دارم خیلی نگران هستم بسیار بدم هست دوقدم راه میرم بیشتر میشه
اره کلا انگار دارن سیخ میکنن از پایین تو آدم از اولای بارداری داشتم.
سلام نه عزیزم حالت تهوع خیلی اذیتم میکنه
تیر کشیدن حس کشش سمت چپ
من زیر دلم درد میگیره
واژن و استخونای دوری واژن و لگن
از ۱۳ هفته شروع شد واسم و تاالانم ادامه داره😑
من همه جام درد میکنه 😂
من همه جام درد میکنه 😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.