سلام دوستان هم هفته من
شما هم واژنتون درد میگیره ؟

۸ پاسخ

من الان ۳هفته اس درد دارم خیلی نگران هستم بسیار بدم هست دوقدم راه میرم بیشتر میشه

اره کلا انگار دارن سیخ میکنن از پایین تو آدم از اولای بارداری داشتم.

سلام نه عزیزم حالت تهوع خیلی اذیتم میکنه

تیر کشیدن حس کشش سمت چپ

من زیر دلم درد میگیره

واژن و استخونای دوری واژن و لگن
از ۱۳ هفته شروع شد واسم و تاالانم ادامه داره😑

من همه جام درد میکنه 😂

من همه جام درد میکنه 😂

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته پانزدهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وهشتم بارداری