۱۴ پاسخ

بنظرم میره
شبیه این کاراته بازاشدی
کت وشلوارای قشنگتریم هس
کتش یکم کوتاه تربودبهتر میشد

بذار بره 😂

از رو به رو خیلی پهن دیده میشی ولی از بغل بهتری

کوتاه نشونت میده

کمر بندشو نبندی دیگه شبیه لباس ورزشی نیست

کتش خوبه شلوار میتونی جین بوت کات بپوشی این بهش نمیاد

شلوارش قشنگ نیست،کت بهت اومد

من خوشم اومد فقد بد عکس گرفتی ولی عالیه

یه سایز کوچیکترشو بگیر اون میاد اینا بزرگن فک کنم

از روبرو قشنگ نیس

کمربند جدا بگیر اینا خیلی ترند شده زود خز میشه اما کت شلپارش فشنکه

اینم از بغل

تصویر

میاد بهت

ب شدت میاد

سوال های مرتبط