جفتش به نظرم
مارکشو در بیار بده پسرت بپوشه
اسپرته
اگر حالت کلوش داره پایینش دخترانه..ولی اگر نه بنشرم چون سادست پسرانس
دخترررر
بپوشون تنش
اونجوری بیشتر مشخص میشه
ب پسرم میخوره
این فرقی نداره اسپرت هست دختر و پسر نداره
اسپرته بپوشون بره
دخترونه
جین که جنسیت نداره،بخصوص اینی که عکسشو گذاشتی،اسپرته
كلا جين اسپرته مگر روش طراحي يا دوخت دخترونه يا پسرونه داشته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.