این آد خوبه بدم بجای اونی ک بهداشت داده؟

تصویر
۹ پاسخ

پدیا بست عالبه

من از اول اینو میدم عالیه

این بچم اد بهداشت مزشو دوست نداره اینو میخوره

خیلی خوبه منم از این میدم

خیلی خوبه

عالیه من از اول اینو میدم

دلوین اصلا نمیخوره

اره خوبه

عالیه

سوال های مرتبط

مامان بنیامین تو دلی مامان بنیامین تو دلی هفته دهم بارداری