۵ پاسخ

نه من خوردم مزه آبجوش عرق نعنا میداد به بچه من که خوب جواب داد ۳ماهه میدم

نه ،اتفافا خیلی هم خوبه

من ک میدم چون رفلاکس داره فقط این و میتونه بخوره

فک نکنم.. من از یک ماهگیش میدم بچه رو خیلی آروم میکنه

نه دیگه موقتی میخوای بدی تا ابد که نیست عوارض داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان آرکان 🐣 مامان آرکان 🐣 ۳ ماهگی
مامان نیلا
۱۴۰۴/۴/۴ مامان نیلا ۱۴۰۴/۴/۴ ۱۲ ماهگی