نه من خوردم مزه آبجوش عرق نعنا میداد به بچه من که خوب جواب داد ۳ماهه میدم
نه ،اتفافا خیلی هم خوبه
من ک میدم چون رفلاکس داره فقط این و میتونه بخوره
فک نکنم.. من از یک ماهگیش میدم بچه رو خیلی آروم میکنه
نه دیگه موقتی میخوای بدی تا ابد که نیست عوارض داشته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.