عیدی ابجی بزرگم😁


شیشه شیر پستونک رفلاکس شیر خشک بیومیل

تصویر
۱۲ پاسخ

تاباشههههه از این عیدی هااااا واییییی

من ژل ابروش رو داشتم معمولی رو ب خوب بود نمیدونم بقیه محصولاتش چجوری ه.پوستم یکم لک داره ‌دوست دارم پوست روشنی داشته باشم

واای قدرشو بدون خیلی دوست داره

منم از این ابجیا میخاممم

به به پسندیدم

به به دمش گرررم😍

چه عیدی خوبی

فکر کنم ی ۶تومن هزینه کرده دستش درد نکنه عزیزدلم 😍

چه آبجی خفن وپولداری

آبجیت و به منم بدهههههههههههه🥲

به تو داده ابجیت یا تو بهش دادی؟

چی هستن

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا ۱۶ ماهگی
مامان حسنا مامان حسنا ۱ سالگی
مامان نویان و نورا مامان نویان و نورا ۱۷ ماهگی
مامان حسين مامان حسين ۱۱ ماهگی