تاباشههههه از این عیدی هااااا واییییی
من ژل ابروش رو داشتم معمولی رو ب خوب بود نمیدونم بقیه محصولاتش چجوری ه.پوستم یکم لک داره دوست دارم پوست روشنی داشته باشم
واای قدرشو بدون خیلی دوست داره
منم از این ابجیا میخاممم
به به پسندیدم
به به دمش گرررم😍
چه عیدی خوبی
فکر کنم ی ۶تومن هزینه کرده دستش درد نکنه عزیزدلم 😍
چه آبجی خفن وپولداری
آبجیت و به منم بدهههههههههههه🥲
به تو داده ابجیت یا تو بهش دادی؟
چی هستن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.