۱۷ پاسخ

من هروقت اومدم با همسرم حرف بزنم در ارامش، مث بچه ها قاطی کرد و تبدیلش کرد به دعوا
آدمو بیزار میکنن از منطقی صحبت کردن

هیچ وقت خانوادتو پیش شوهرت کوچیک نکن یا عیب وایراد خانوادتو نزار شوهرت بفهمه
هرچیییی ام باشه اون یه غریبس برای خانواده شما
احتمالا کامل نگفته یه چیزی حدودی گفته

مادره میخواد توقع داره تو باش اشتی کنی
ما بچه داریم ببین چقد بچه ات پیشت عزیزه میتونه چند ماه بات قهر کنه خیلی اذیت میشی و ناراحت حال مامانت هم همینه اشتی کن اصلا معلوم نیست تا چند دقیق دیگه چی میشه دنیا بی ارزشتره این حرفاست

واي مگ ميشه ادم با مادرش قهر كنه يعني چي ميتونه باعث بشه؟ من اگه بفهمم مامانم سر ي چيز كوچيك و پيش پا افتاده ازم دلخور شده ديونه ميشم

اختلافات پیش میاد گلم اولین نفری نیستی ک قهر کردین ناراحت نباش بذار بدونه مگه چیه
دنیا ارزش نداره خواهرقشنگم این روزای عید حتما پیش قدم شو با مادرت اشتی کن

شاید بحثی پیش اومده ک اتفاقی گفته ک قهرین.
مثلا فلان چیزو ببرین واسه مامانش اونم گفته فلاتی با مامانش قهره
نمیدونم منظورمو متوجه شدی یا نه
یعنی از عمد نبودع اتفاقی گفته

عزیزم خوهرانه بهت میگم ،منم پنج سال اول ازدواجم مثل شما فکر می کردم ،فکر می کردم شوهرم خیلی راز نگهداره ،همه چیز بهش میگفتم ،خیلیا می شنیدم که .... ولی تو ذهنم فکر می کردم نه شوهر من با بقیه فرق کرده اگه دو نفر شوهرشون این مدلی بوده ،دلیل نمیشه ،زمان گذشت بهم ثابت شد اصلا رابطه زن و شوهری اونجوری نیست که بشینی راز بگی فک کنی که وای من خیلی نزدیکم ،اگر چند ساله شوهر شماست ،بیست سی ساله پسر مامانشه میرن میگن ما متوجه نمی شیم اگر میخوای خانواده شوهرت چیزی رو ندونن شوهرت هم نباید بدونه ،بعدشم خانواده خودت هر چقدر بد باشن سعی کن یه روابط عادی باهاشون داشته باشی که باعث اذیت و سرکوفت خودت نشه ،هیچ وقتم پشت سر خانوادت جلو شوهرت نگو ،خانما طور خدا انقد ساده نباشیم ،الان بار اولته جا خوردی دلت شکسته ولی کم کم یاد می گیری و محکم میشی دیگه دلت نمیشکنه ،

اول با مامانت آشتی کن تو بچه ای کوچیکتری بزرگت کرد سختی کشید تو باید خاک زیر پاش بشی یعنی چی قهریم آشتی نمیکنه تو باید بری آشتی کنی الآنم عیده کدورت بزارید کنار.بعد مرد جماعت همینن دهن ندارن ب ظاهر خوبن ولی تمام جیک و پوک ب مادرشون میگن اون هنر مادرشوهره ک راز نگهدار باشه یا دهن لقی کنه .هیچ مردی پیش مادرش راز نگهدار نیست.این نصیحت من ب تو... الآنم ناراحتی نداره فقط حد تو بدون چیزایی ک شوهرت نباید بدونه نگو پیشش.

اصلا شوهرت نباید حرف خصوصی وشخصی به خانوادش میگفت این کار درست نبود چون بااین کار تورو کوچیک کرد یه وقتایی مردها واقعا بی عقل میشن

با شوهرت منطقی صحبت کن شاید از روی دلسوزی به مادرش گفته اگر تا این حد پشت هم هستین حتما منظور بدی نداشته

سلام عزیزم حتما از دهنش در رفته وگرنه وقتی میگی انقدر راز نگهداره امکان نداره از قصد گفته باشه من خودم ی بار از دهنم در رفت به مامانم گفتم همسرم با خواهرش قهره و بعدش خیلی پشیمون شدم شمام باهاش صحبت بکن توی دلت نمونه ولی اگه گفت از دهنش پریده و اینا زیاد سخت نگیر نذار اونم دلش بشکنه بگه من همیشه رازنگهدارم ی بار اینجوری شده همسرم امقدر بی انصافی میکنه حتما خودتو جاش بذار بعد قضاوتش کن

بنظرم لزومی نداشت به مادرش بگه
چون اینجوری شما شخصیتت میره زیر سوال
این مسئله هم خانوادگی بوده و نباید میگفته
بهتره که در آرامش به روش بیاری و بگی که این رفتارش ناراحتت کرده،
هرچند که مردها اصلا فرق صحبت در آرامش و بحث و دعوا رو نمیفهمن یه موجودات بشدت بچگانه دارن که اعصاب آدمو بهم میریزه

عزیزم حتما وقت بذار با شوهرت حرف بزن، تایمی حرف بزن که پسرت خوابه اگه دوست نداری اون بشنوه. نذار تو دلت بمونه

متاسفانه زیاد پیش میاد ، کاری جز چشمپوشی نمیشه کرد ، البته با آرامش حتنا درباره این موضوع صحبت کنین ، اول بپرس چطور مادرش خبر داره ؟ اشتباها گفته یا فکر کرده نیاز به پنهان کردن نیست ؟ و بپرس نظرت چیه من رازهای تو و خانواده ت رو به بقیه بگم ؟
فقط آرامشت رو حفظ کن و از قبل درباره حرفهایی که میخوای بزنی فکر کن

بگردمت
درکت میکنم
وقتی میخوای یه چیزیو کسی نفهمه و میفهمن خیلی بده
مطمئنی خودت سوتی ندادی قبلا که مادرشوهرت فهمیده باشه؟

درست نیست قهر کردی
شاید سواستفاده کنن از این موضوع

حتما بهش بگو ک چرا ب مادرش گفته

سوال های مرتبط

مامان دلارام کوچولو مامان دلارام کوچولو ۱۶ ماهگی