وااای معدم کشتم سوزش بدی داره واقعا اذیتم میکنه

۳ پاسخ

ماست موقتا اروم میکنه ولی به دکترتم بگو برا من اول یه شربت نوشت بعد گفتم فایده نداره قرص داد

آبجوس بدون شیرینی بخورید

من ماست یا خیار میخورم آروم میگیره

سوال های مرتبط

مامان آیدین مامان آیدین روزهای ابتدایی تولد