۳ پاسخ

اره من دادم
خوشش می اومد همینحوری میخورد

دختر من خالی نمیخوره با پوره سیب یا گلابی یا موز قاطی میکردم

میشه همون فرنی برنج دیگه من یبار دادم

سوال های مرتبط

مامان لیانا🤱🏻🐣 مامان لیانا🤱🏻🐣 ۱۱ ماهگی
مامان فسقلی🐰 مامان فسقلی🐰 ۱۳ ماهگی