۵ پاسخ

دست بهش نزن خودش میافته یکمی بد گوشته یعنی زخمش دیر خوب میشه نگران نباش

بهداشت بهم گفت زمانی که رفته بودم کلاس ها زایمان گفت اگه بعل ۱۲ روز نیافتاد بیاید اینجا بفرستیم دکتر خودشون اونجا با تیغ های مخصوص میبرن باز میخوای صبر کن ولی اگه نشد برو

عزیزم اب نباید به ناف بخوره چون دیرتر میوفته بعد حموم خشک کن دورناف رو

نگران نباش فقط دس نزن و سعی کن خشک نگه داری اصلا آب بهش نخوره مرطوب نباشه

اشکال نداره خودش میوفته پسر اولم بعد 15روز افتاد

سوال های مرتبط

مامان دخملای شیطون🕶 مامان دخملای شیطون🕶 ۸ ماهگی