کسی تو بارداری قرص بایوفم استفاده کرده؟ برا چی هست

۷ پاسخ

برای عفونت هست برای پیشگیری عفونت هم هست عالیه خیلی خوبه من خوردم یک ماه

من از اول بارداری دارم‌می خورم برا عفونته فک کنم هم جلو گیری میکنه هم درملن ب نظرم چون من اوایل ک عفونت نداشتمم‌دکترم‌داد گف بخور

اره من عفونت داشتم بیشتر از یک ماهه دارم میخورم خوب شدم، دکترم گفت برای اینکه دوباره عفونت نگیرم تا اخر بارداری میتونم بخورم ضرر نداره من دوباره گفتم واسم نوشت

برای عفونت
دوماه باید بخورم پساری گذاشتم

دکتر برام نوشت نگرفتم راستش خوبه؟

بله دکتر به من برای جلوگیری از عفونت داد

دکتر قبل از بارداری برای عفونت قارچی بهم داده بود

سوال های مرتبط

مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری