۴ پاسخ

اینو ذخیره کرده بودم

تصویر

به هیچ عنوان غذای فلفل دار نخور، حتی خام هم نخور بدجور تشدید میکنه، کیوی بخور که راحت‌تر بری بیرون روی، منم اونطوری بودم الان رعایت میکنم با اینکه بیرون زدگی دارم ولی اصلا درد نداره

وای منم اینجوری شده بودم هر دفعه بعد اجابت با روغن زیتون چربش کن

یبوستت درمان کن نذار یبس بشی و پماد انتی هموروئید بزن

سوال های مرتبط