۱۱ پاسخ

من۴.۶بودم ی دونه۵۰میخوردم

من تیروییدم ۳.۱ بود .روزی یدونه ۵۰ می‌خوردم. الان آمد ۲ شد بازم دکترم دوزش رو برد بالا چون گفت هرچی سن بارداری بیشتر میشه عدد تیرویید هم میخواد بیشتر بشه و ما الان می‌خوایم روی این عدد نگهش داریم . هر دو ماه هم چکاب میشم
برید دکتر غدد حتماً. متخصص زنان که نمیتونه داروی غدد تجویز کنه 🙄

عددش رو مطمئنی؟ توی بارداری انگار تا ۴ اوکی بودا 🤔

نه منم نصف استفاده میکنم ده ساله و همیشه تیروئیدم نرماله

نه بستگی به بدنت داره برا هرکی به یه دوز حواب میده

من صد رو نصفه استفاده میکنم

والا من روزی یدونه صد میخورم نصف پنحاه چیکار میخواد بکنه🤔

من ی روز درمیون یکی میخورم

من روزی یه دونه ۵۰ میخورم

اول باید از نصف شروع کنی چون نمیشه یدفعه قرص کامل مصرف بشه خودم اول یک چهارم بعد دو چهارم همینجوری کم کم دوز قرصم بردم بالا تا الان قرص کامل میخورم

عزیزم دکتر متخصص داخلی باید دوز دارو بهتون تجویز کنه خودتون همینجوری نخورید

سوال های مرتبط