من چون روزی یه نصفه میخورم همه رو لز بسته جدا میکنم نصف میکنم میریزم تو قوطی قرص تا یه سال راحتم
میشه
بذارش تو ظرف در دار کوچولو که خیالت راحت باشه مثلا اکسید یا الوده ام نمیشه
دونه ای ۵ تومن میفته قرص تیرویید الان🤣نباید دور ریخت
منم نصف میخورم و اون نصفشو نگه میدارم برا فردا
اشکال نداره نگه دار
تیروییدت روچندبود
نه میتونی فردا بخوری ننداز
فردا بخور
دور نندازی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.