۴ پاسخ

اره دیگه شیر خودمو میدم .مشکلی که پیش نیومد .بعد اگه خوب نبود دکترم بهم نمیداد

بله من البته من طبیعی بودم باعث میشه زخمات عفونت نکنه زودی ام خوب بشن

بله من استفاده کردم ۲ ورق

فک کنم قرص آناهیل برای شیردهی خوب نیست اینطوری شنیدم

سوال های مرتبط

مامان ارکان🥹🔥 مامان ارکان🥹🔥 ۱۲ ماهگی