۳ پاسخ

باید بری پیش متخصص زنان بهت قرص معده و B6 میده حالت بهتر میشه

عزیزم این ویروسه من دو هفته درگیرش بودم ... چهار بارم رفتم زیر سرم

منم از دیروز تهوع میگیرم هرچی میخورم نمیدونم چرا

سوال های مرتبط