۳ پاسخ

پسرم من از وقتی داره دندون درمیاره ابریزش بینی داره بدون هیچ علائمی، از اولین دندون تا الان که دندون چهارمی داره درمیاره

اگه تنهاست ممکنه باشه اگه باتب باشه سرماست
براش مرتب قطره بینی بریز

نه فک نکنم شاید داره سرما میخوره

سوال های مرتبط

مامان برهان کوچولو🩵 مامان برهان کوچولو🩵 ۱۴ ماهگی