۸ پاسخ

منم یبار خوردم همینطور شدم
بد شوهرم گفت اینا وقتی موادو گرم میکنن داخلش سس تند میزنن
همون میزنه اسید میده بد سردرد و حالت تهوع میگیری دیگه نگرفتم بس حالم بد شده بود

یکم نوشابه بخور ابلیمو معدت میسوزون البته نوشابه هم اسید میده بالا اما یکم بخور زود خوب میشی

سر درد و حالت تهوع نشونه مسمومیت بارداری هست برو دکتر

من اون هفته اینجوری شده حالت تهوع و سرگیجه بود
آب و آبلیمو قاطی کردم یکم خوردم خوب شدم

آب لیمو آب

والا من از اول بارداریم تا الان فقط هوس فست فود میکردم و تنها چیزی ک میتونستم بخورم فست فود بود
نگران نباش خطرناک نیست فقط سعی کن آبلیمو بخوری یا همراه فست فود لیمو و نارنج بخوری
الانم میتونی یه فاموتیدین ۲۰ بخوری حالت تهوعت برطرف شه🩵

فکر نکنم از ساندویچ باشه مگه اینکه آلوده بوده باشه 🤔 من از اول حاملگی ماهی یک بار ساندویچ میخورم

یکم آب لیمو

سوال های مرتبط