منم یبار خوردم همینطور شدم
بد شوهرم گفت اینا وقتی موادو گرم میکنن داخلش سس تند میزنن
همون میزنه اسید میده بد سردرد و حالت تهوع میگیری دیگه نگرفتم بس حالم بد شده بود
یکم نوشابه بخور ابلیمو معدت میسوزون البته نوشابه هم اسید میده بالا اما یکم بخور زود خوب میشی
سر درد و حالت تهوع نشونه مسمومیت بارداری هست برو دکتر
من اون هفته اینجوری شده حالت تهوع و سرگیجه بود
آب و آبلیمو قاطی کردم یکم خوردم خوب شدم
آب لیمو آب
والا من از اول بارداریم تا الان فقط هوس فست فود میکردم و تنها چیزی ک میتونستم بخورم فست فود بود
نگران نباش خطرناک نیست فقط سعی کن آبلیمو بخوری یا همراه فست فود لیمو و نارنج بخوری
الانم میتونی یه فاموتیدین ۲۰ بخوری حالت تهوعت برطرف شه🩵
فکر نکنم از ساندویچ باشه مگه اینکه آلوده بوده باشه 🤔 من از اول حاملگی ماهی یک بار ساندویچ میخورم
یکم آب لیمو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.