۳ پاسخ

اگه آسپیرین میخوری یا آنوکسا میزنی سه چهارروز قبلش باید قطع کنی
استرس نداره یه آمپول به شکم میزنن یه مقدارمایع آمتیونی برمیدارن فقط اروم باش واسترسی نباش وخودتو سقت نگه ندار تا باهمون آمپول اول کارت راه بیفته بعدش هم استراحت کن ومایعات بخور فقط جای معتبر برو

بله گلم من دادم

من دادم

سوال های مرتبط