چرااا عزیزم بهتر که انجام ندی برای سلامت جنین
کاشت با ژل مجازه چون بو نداره ولی با پودر مضره
انجام نده
من انجام دادم نه مشکل نداره
سه ماه اول ضرر داره انجام ندادم الان انجام دادم
بوی موادشیمیایی کلا خوب نیست ولی ندیدم کسی با کاشت ناخن طوریش بشه
اشکالی نداره انجام بدی
جنسیت نی نی معلوم شد؟
سعی کن انجام ندی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.