دوستان توی بارداری کاشت ناخن انجام دادید مشکلی نداره ؟؟؟

۸ پاسخ

چرااا عزیزم بهتر که انجام ندی برای سلامت جنین

کاشت با ژل مجازه چون بو نداره ولی با پودر مضره

انجام نده

من انجام دادم نه مشکل نداره

سه ماه اول ضرر داره انجام ندادم الان انجام دادم

بوی موادشیمیایی کلا خوب نیست ولی ندیدم کسی با کاشت ناخن طوریش بشه

اشکالی نداره انجام بدی
جنسیت نی نی معلوم شد؟

سعی کن انجام ندی

سوال های مرتبط

مامان بهاروبنیامین🪻 مامان بهاروبنیامین🪻 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آوا🩷آریا🩵 مامان آوا🩷آریا🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان شازده پسر 😍 مامان شازده پسر 😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه🐣🎀🤍 مامان جوجه🐣🎀🤍 هفته بیست‌وچهارم بارداری