۸ پاسخ

عه خدا 😍

نانازی🥰

وای لباسشو‌‌ماشالا عروسک

چین دامنشو بررم

عزیزم مبارک باشه ،دختر من ۲_۳روز دیگه ۴ماهش میشه ولی تا حالا نشوندمش اینجوری روی مبل ،یه کم زود نیست برای این کار

بچه خیلی شاکیه😐فک کتم با لباساش مشکل داره

چه نازه ماشاالله🥹😍

مادر به فدات عروسکم🥰💛🩷❤️🤩

تصویر

سوال های مرتبط

مامان ایناز🧚‍♀️🎀 مامان ایناز🧚‍♀️🎀 ۷ ماهگی