۷ پاسخ

استرس فشارعصبی ترس و..

من نمیدونم‌ما چرا انقد استرس میکشیم واسه این وروجکا😅
امیدوارم بمونن رو تاریخ خودشون بدنیا بیان
دوس ندارم خیلی زودتر زایمان کنم
حالا بازم فعلا به هفته ۳۷ برسم
بعدش سعی میکنم‌استرسمو کم کنم
حداقل اونجوری اگه دنیا بیاد کامله
ولی هنوز ۲هفته دیگ مونده🤦🏻‍♀️

من خیلی زیاد پیاده روی پله نوردی داشتم پاره شد البته من سی هشت هفته پنج روز بودم

کارای سنگین من ورزش کردم کیسه ابم پاره‌ شد بارداری قبلیم

کارای سنگین کنی

خوب الکی که پاره نمیشه.نترس

من هفته 38 معاینم کرد دو روز بعدش کیسم پاره شد.اگر ضربه شدید بخوره کیسه آب پاره میشه

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وپنجم بارداری