اگر دلت میخواد تا چند روز شبو روزت یکی شه برو...بچه ها پاک هستن خیلی زود انرژی منفی جذب میکنن
من بردم هیچی نشد
اونجا کمی بیقرار بود
رفع شد سریع
نه بابا چی میخواد بشه
من یه هفته پیش رفتم تدفین یکی از شهدایی محلمه مون اتفاقن وسط بهشت زهرا هم بود
یه ماه پیش هم بابا بزرگ همسرم فوت کردم رفتم با بچه هیچی نشد اگر خودت بد ب دلت راه ندی هیچی نمیشه
من نرفتم شوهرم خودشو کشت بریم سرخاک بابام گفتم تو برو سرخاکش من بچه رو نمیارم
بهش اسیب میزنن
نرو خطرناکه ها
نری بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.