پوشك إسهال دلدرد شربت سرماخوردگى

تصویر
۵ پاسخ

خدا رو شکر کن که کس و کار داری.تنهایی و بی کس بودن وحشتناکه

اگه کلا هیچوقت حوصله مهمونی و فامیل رو خیلی نداشتی که هیچ بحث‌ش‌ جداست
اما اگه بخاطر شرایط ج.نگ و این چیزا حوصله نداری که عزیزم آدمیزاد باید زندگی کنه ، نمیگم هرروز اینور و اونور باش و بزن بکوب راه بندازی
ولی حداقل خونه خاله یا عمه یه سر برو
من خودم خونه مادرشوهرم‌ رفتم دیشب ، تولدش هم بود کیک گرفتیم و یه هدیه و مبارکی. مختصر .
دیگه فردا یه سر خونه خواهرم میزنم ، یبار هم خونه خالم
مامانم که دوره شاید هفته بعدی به سر بریم

نرو یک کلام نمیتونم شرایطش نیست نه بگو نه ماه رو دل نکش

خب اگر جای بدی خونشون نیست برو

ما امسال هیجا نرفتیم هیچکسم نیومد البته هیچکی نیست همه رفتن شمال فقط ما موندیدم

سوال های مرتبط