۲۴ پاسخ

سماروق

گوبَلَح🫠👩🏻‍🦯

ما بهش میگیم دمبل.بسیاااار خوشمزس

ما میگیم گوبلح

نوش جااااان ماهم میخوایم بریم دنبالش

ما میگیم دومبالاغ

کبابش خیلی خوشمزه اس😋😋

ما میگیم اغر یا هغر 🥴🥴🥴🥴

دلم کغارک خاست
از کجا گرفتی

کغارک

مامیگیم هکل 🤦‍♀️

ما میگیم سماروق. وای عالیه مزه ش . بهترین غذا

سماروق😁

ما هم قارچ کوهی جمع کردیم الان داره می پزه بخورم 😁

کغارچ

قارچه؟

سلام ماهم ساردوییم رفتیم ولی پیدا نکردیم
ما میگییم قِغارک شما میگین کغارک نشنیدم تا حالا

ما هم میگیم کغارک بعد بارون عید همیشه فصلشونه

ما میگیم هِکال😁

اولش فک کردم باید یا سنگ باشه یا کلوچه ولی تا خوندم دیدم قارچه ماشاءالله چ بزرگه😁

گُبَلِک

بچه کجایی

سمی نیستن؟

از کجا باید بگیریم ؟ کوه هست ؟ با چی میخورین

سوال های مرتبط

مامان آینده مامان آینده قصد بارداری
مامان تودلی🫀 مامان تودلی🫀 هفته هشتم بارداری