سماروق
گوبَلَح🫠👩🏻🦯
ما بهش میگیم دمبل.بسیاااار خوشمزس
ما میگیم گوبلح
نوش جااااان ماهم میخوایم بریم دنبالش
ما میگیم دومبالاغ
کبابش خیلی خوشمزه اس😋😋
ما میگیم اغر یا هغر 🥴🥴🥴🥴
دلم کغارک خاست
از کجا گرفتی
کغارک
مامیگیم هکل 🤦♀️
ما میگیم سماروق. وای عالیه مزه ش . بهترین غذا
سماروق😁
ما هم قارچ کوهی جمع کردیم الان داره می پزه بخورم 😁
کغارچ
قارچه؟
سلام ماهم ساردوییم رفتیم ولی پیدا نکردیم
ما میگییم قِغارک شما میگین کغارک نشنیدم تا حالا
ما هم میگیم کغارک بعد بارون عید همیشه فصلشونه
ما میگیم هِکال😁
اولش فک کردم باید یا سنگ باشه یا کلوچه ولی تا خوندم دیدم قارچه ماشاءالله چ بزرگه😁
گُبَلِک
بچه کجایی
سمی نیستن؟
از کجا باید بگیریم ؟ کوه هست ؟ با چی میخورین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.