ما رسم نداریم
فقط به بچه ها عیدی میدیم
من نمیدم فقط شام میبریمشون بیرون رستورانی جایی برای عید یعنی دعوتشون میکنیم
ما رسم نداریم
من چون پدرم فوت شده ۲ تومن از پولای خودم بهش دادم یکمم لباس خریدم براش
یک دست بشقاب پلو خوری اکروپال یا یه بسته شکلات
ما هم به خواهرشوهرام میدیم هم به مادرا نفری ی تومن خواهر شوهر دوتومن مادرا
500 مامانم 500 مادرشوهرم
نفری ۱تومن دادیم
شوهرم یه تومن داد مامانم ، مامانم ۱۵۰۰ داد ب پسرم 😂چرخید
عزیزم ما بر گنرها به کوچیک ترها عیدی میدندما به بزرگترها عیدی نمیدیم
من از این رسما نداریم
به داداش مجردم ۵۰۰ دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.