۱۱ پاسخ

ما رسم نداریم
فقط به بچه ها عیدی میدیم

من نمیدم فقط شام میبریمشون بیرون رستورانی جایی برای عید یعنی دعوتشون میکنیم

ما رسم نداریم

من چون پدرم فوت شده ۲ تومن از پولای خودم بهش دادم یکمم لباس خریدم براش

یک دست بشقاب پلو خوری اکروپال یا یه بسته شکلات

ما هم به خواهرشوهرام میدیم هم به مادرا نفری ی تومن خواهر شوهر دوتومن مادرا

500 مامانم 500 مادرشوهرم

نفری ۱تومن دادیم

شوهرم یه تومن داد مامانم ، مامانم ۱۵۰۰ داد ب پسرم 😂چرخید

عزیزم ما بر گنرها به کوچیک ترها عیدی میدندما به بزرگترها عیدی نمیدیم

من از این رسما نداریم
به داداش مجردم ۵۰۰ دادم

سوال های مرتبط