۲ پاسخ

من شیشه ها رو ابکشی میکنم با اب ولرم بعد تو یکی از شیشه اب میریزم با یکم مایع استریل سرش میبندم هم میزنم تا کف کنه بعد با فرچه مخصوص میشورم از همون کف تو بقیه شیشه ها هم میریزم و با فرچه میشورم

تو یکی از تاپیکای من هس. دوستان جواب دادن

سوال های مرتبط

مامان كـایــــرا♥ مامان كـایــــرا♥ ۲ ماهگی