از مایع استریل یونی چجوری استفاده کنم؟

۱ پاسخ

من یک قاشق میریزم تو یه لگن آب بعد شیشه هاشو آب میزنم میریزم توش با شیشه شور داخل اون میشورم بعدش اب میکشم

سوال های مرتبط

مامان مهوا و نی نی ❤ مامان مهوا و نی نی ❤ ۱۰ ماهگی