هر دو ساعت نهایت تا 3 ساعت سعی کن 30 تا بخوره
یعنی روزانه 8 تا 12 بار 30 سی سی باید بخوره
من دوتاشو از بیمارستان دادم تاالان روزی 3تا شیشه کمه 30تا بده ولی دفعات بیشتر
شیر خودتو چرا نمیدی ؟
اگه مابین شیرخشک میخوره خوبه اما اگه فقط همین مقدار میخوره کمه چون تو این سن هر دو ساعت باید شیربخوره
خوب
شیر خودتم میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.