۵ پاسخ

هر دو ساعت نهایت تا 3 ساعت سعی کن 30 تا بخوره
یعنی روزانه 8 تا 12 بار 30 سی سی باید بخوره

من دوتاشو از بیمارستان دادم تاالان روزی 3تا شیشه کمه 30تا بده ولی دفعات بیشتر

شیر خودتو چرا نمیدی ؟

اگه مابین شیرخشک میخوره خوبه اما اگه فقط همین مقدار میخوره کمه چون تو این سن هر دو ساعت باید شیربخوره

خوب
شیر خودتم میخوره

سوال های مرتبط