سلام مامانا
چیزای تند تو بارداری خطر داره؟

۷ پاسخ

اره میگن خوب نیست فشار میاره نخوری بهتره

سه ماه اول بهتره اصلا مصرف نشه

اره زیاد نخور مخصوصا سه ماه اول

میگن اگه فلفل بخوری بچه بعدا کولیک میگیره

من که گاهی میخورم مخصوصا ترشی فلفل

میگن اره
ولی واقعا من از اونا بودم ک سس تند و اینا همینجوری بدون هیچی میخوردم
الان ک نمیتونممممم دارم غش میکنم برا تندی

نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته چهلم بارداری
مامان صارم مامان صارم روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه آرش♥️🥹 ♥️ مامان جوجه آرش♥️🥹 ♥️ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فسقلی هام💙🩷 مامان فسقلی هام💙🩷 ۶ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان hani💖 مامان hani💖 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ملیسا خانوم🩷🎀 مامان ملیسا خانوم🩷🎀 هفته نوزدهم بارداری