اره میگن خوب نیست فشار میاره نخوری بهتره
سه ماه اول بهتره اصلا مصرف نشه
اره زیاد نخور مخصوصا سه ماه اول
میگن اگه فلفل بخوری بچه بعدا کولیک میگیره
من که گاهی میخورم مخصوصا ترشی فلفل
میگن اره
ولی واقعا من از اونا بودم ک سس تند و اینا همینجوری بدون هیچی میخوردم
الان ک نمیتونممممم دارم غش میکنم برا تندی
نخوری بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.