اگه شیر خودتا میدی
دوقطره تودماغش بچکون عالیه
من همیشه سربچهام تامیگیره دماغشون همین کار رامیکنم سریع رفع میشه
البته دماغش تمیزباشه وپرنباشه
واسه دختر منممیگیره که هر صبح تمیزش میکنم به هرحال بینی بچه کوچیک میشه یکم مخاط بیاد گرفته میشه
نه سرماخوردگی نیس . بخاطر مایع کیسه ابه . عطسه هم عادیه ..... بینیشو با فینگیر تمیز کن
قطره سدیم کلراید بریز و با فینگیر تمیزکن
با پوار بینی براش تمیز کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.