پسر منم همینجور دلی هر جور شده با 90تا راضیش میکنم
پستونک هم میدم میفهمه چیزی کاسب نیس ولش میکنه فوری 😂😂😂
بچه منم بزرگتر شده بیشتر میخواد
در حال رشد هستن دیگه بعدم جنب و جوششون بیشتر شده برای همین گشنه میشن هی
ماهه بعد دیگه خودش پس میزنه خیالت راحت
پسر بیشتر از دختر میخوره وزود ب زود گرسنش میشه من پسرم بجز شیر خودم روزی 6مرتبه هر مرتبه 60تا میدم زود گرسنش میشه
عزیزم زیاد نده همون اندازه خورد کافیه پستونک بده دهنش شیر زیاد هم نباید بدی که با هر گریه کردن
بچه من تو ۲۵ روزگی صدتا میخوره
من دخترم همینطوره هر سه ساعت ۹۰ تا میخورد الان هر ۲ ساعت منتهی برای اینکه دل درد نشه اول ۶۰ تا میدم آروغش رو میگیرم چند دقیقه بعد باز ۳۰ که بشه ۹۰ تا
بعد اونم پستونک میدم
چون میدونم اگه ۱۲۰ تا بخوره بدبختم دل پیچه میگیره 😂
چرا نمیشه؟ طفلی گرسنهشه
باید کامل سیرش کنی
بچه ها با هم فرق دارن. پسرا بیشتر از دخترا میخورن. بچه من تو دو ماهگی ۱۲۰ تا کامل میخورد تو هر وعده. الان که سه ماهشه ۱۵۰ تا ۱۸۰ میل میخوره.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.