من از همه چی بدم میومد آبم نمیتونستم بخورم
من هر دو بارداری تا ۴ماه شدید بود بعدش کمتر میشه
من نداشتم 😑😂
عزیزم ویار بارداری هر کسی فرق داره یکی تو ماه های اوله ، یکی بعد سه ماه تازه میاد سراغش یکی هم تا آخر بار داری ویار داره
آخر چهار الآنم چند روز یکبار غروبا بالا میارم ولی حتما نصف شبها تهوع دارم که قبل خواب یه اندانسترون میخورم و راحت
تا اوایل چهارماهگی
اخرا ۴
من اصلا نداشتم ب جاش بدن درد لگن درد وای وای وای
من تا 11 هفته
هنوزم گاهی دارم
اواخر ۴
هنوزم دارم 😭
من خداروشکر اوکی بودم ویار نداشتم
آخر ۴
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.