۳ پاسخ

بذار ۲ ماهه که شد بهش شربت نئو زینک بده ۱ سی سی بعدت شیر صبحش

شیر خشک کمکی بده منم شیر خشک میدم خوبه

شیر خشک کمکی....من شبا نان میدم خوب وزن گرفته

سوال های مرتبط

مامان گندم👶🏻 مامان گندم👶🏻 ۱۴ ماهگی