شیر ببلاک ۱ برای وزن گیری نوزاد خوبه ؟؟؟

۳ پاسخ

حس میکنم نان بهتر باشه پسر من ببلاک یک میخوره
خیلی سریع هم وزن نمیگیره معمولیه

عالیه

عالیه من از اول تا الان استفاده کردم وزن تولدش 1800 بود الان ماشالله 5100 هست🥹فداش بشم من

سوال های مرتبط

مامان یسرا گلی مامان یسرا گلی هفته چهلم بارداری
مامان فنچ مامان فنچ روزهای ابتدایی تولد
مامان 💓🌛🌸انس مامان 💓🌛🌸انس روزهای ابتدایی تولد