برای وزن گیری بچه ببلاک خوبه یا اپتامیل؟

۴ پاسخ

هرچی ک بهش بسازه

من ببلاک پیدم راضی ام
دکترم ببلاک.نان . اپتامیل تجویز کرد

ولی همیشه یه جیزی بگیر که داروخانه ها داشته باشن

گیگوز

سوال های مرتبط

مامان دلوین🎀 مامان دلوین🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی مامان فسقلی ۶ ماهگی
مامان یسرا گلی مامان یسرا گلی هفته چهلم بارداری
مامان گندم💫🐞🫀 مامان گندم💫🐞🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی